.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش رئيس مجلس براي جلوگيري ازاستیضاح علی‌احمدی

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح مسئله استیضاح وزیر آموزش و پرورش به معنای ستیزه با دولت نبوده بلكه به معنای همكاری برای حفظ حقوق مرم است.

به گزارش فارس از قم، علی لاریجانی جمعه شب در حاشیه مراسم افتتاح درمانگاه خیریه‌ امام صادق (ع) وابسته به دفتر آیت‌الله سیستانی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مسئله استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس گفت: همانطور كه مطلع‌ هستید مسئله استیضاح یك پروسه متعارف در مجلس است و نمایندگان مجلس حق دارند كه از وزیران سوال كرده و یا در صورت نیاز آنان را استیضاح كنند.

وی ادامه داد: چندی پیش بیش از 80 نفر از نمایندگان درباره عملكرد وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد استیضاح را مطرح كرده‌ بودند و من سفارش كردم تا جایی كه ممكن است با وزیر صحبت‌های لازم را داشته باشند تا اشكالات را رفع كرده و كار به استیضاح نكشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ ظاهرا برخی از نمایندگان مجلس این مسئله را پذیرفتند و برخی دیگر آن را قبول نكردند.

وی افزود: مطرح شدن استیضاح برای یك وزیر عجیب نیست، چرا كه مجلس می‌تواند از امكانات قانونی خود استفاده كند و اگر این اقدام به تكامل بیانجامد، روش مطلوبی است.

لاریجانی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در زمینه تعامل مجلس و دولت بیان داشت: با توجه به این مسئله رایزنی‌هایی در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش صورت گرفته است و در هفته آینده این امكان برای وزیر و دولت وجود دارد تا از این رایزنی‌ها استفاده كنند.

وی تاكید كرد: استفاده مجلس از ساز و كارهای قانونی برای حفظ حقوق مردم انجام می‌شود و به این معنا است كه نمایندگان به كمك مردم شتافته تا كارها بهتر انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مطرح شدن چنین مسائلی به معنای ستیز نبوده، بلكه به معنای همكاری است و نمایندگان حافظ حقوق ملت هستند و در صورت مشاهده اشكالات از حقوق مردم دفاع می‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.394 seconds.